امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

به نام خالق زیبایی ها

از امیرعلی چه خبر؟

1395/1/26 13:41
نویسنده : یک مادر تنها
198 بازدید
اشتراک گذاری

اما از کار که بگذریم دوباره برگردم به پسر گلم امیرعلی

بالاخره تونستم امیرعلی رو دوباره توی کلاس زبانش ثبت نام کنم. اما با یک جهش 5 ترمه. هرچی دنبال کلاس گشتم جایی که با کتاب ها و سطحی که امیرعلی خونده باشه نیافتم تا اینکه دوباره بردمش تعیین سطح و در شعبه دیگه ای از همون کلاس ثبت نامش کردم. بعد از تعیین سطح دوره ای که پیشنهاد شد KL2 بود که 5 ترم بعد از دوره امیرعلی بود. خودم واقعا تعجب کردم. گفتم واقعا فکر می کنید این بچه بتونه این دوره رو بگذرونه و به من اطمینان دادن که می تونه. البته با مسئولشون صحبت کردم که اگه امیرعلی نتونست برمی گردونمش و قبول کردند. 

برای اطمینان و امتحان به یک کلاس دیگه زبان هم مراجعه کردم. مسئول گرفتن تعیین سطح همزمان با یک دختر 12 ساله که در سطح مدرسه زبان بلد بود  و امیرعلی شروع به تعیین سطح کرد. از آن دختر خانم می خواست کلمات رو بنویسه و از امیرعلی به انگلیسی می پرسید. من واقعا ذوق زده شده بودم وقتی که بدون راهنمایی و حتی فارسی صحبت کردن با امیرعلی سلام و احوالپرسی کرد. رنگ ها رو پرسید و بعد هم خداحافظی کرد و امیرعلی همه رو به راحتی جواب میداد. مادر آن دختر خانم هم با تعجب به امیرعلی نگاه می کرد و بلاخره تصمیم گرفتم به همان کلاسی که 5 سطح بالاتر بود بفرستمش.

الان امیرعلی 4 جلسه از کلاس زبانش رو رفته. کلمات رو به راحتی یاد می گیره و فقط برای نوشتن به کار بیشتری نیاز داره. البته دوستانش با اینکه 6 سالشونه و ترم قبل هم آموزش دیدن تقریبا با همین مشکل روبه رو هستن و این به من اطمینان میده که امیرعلی بتونه این دوره رو بگذرونه. 

امیدوارم بتونه توی این دوره ها موفق باشه و زودتر پیشرفت کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

maloosak
26 فروردین 95 17:19
اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت ممنون خوشحال ميشم به منم سر بزنيد