امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

به نام خالق زیبایی ها

نقاط قوت

1394/4/24 21:35
نویسنده : یک مادر تنها
128 بازدید
اشتراک گذاری

شاید هیچ ماستبندی نگوید ماست من ترش است و هیچ مادری هم نگویید بچه من زشت و یا کم هوش است ولی مادرها واقعا تنها کسانی هستن که می تونن بفهمند بچه هاشون چند مرده حلاجند.

امیرعلی قدرت یادگیری خوبی داره و چون خیلی از بازیگوشی های حرکتی شدید رو نمی تونه انجام بده علاقه به مطالعه و یادگیری خوبی داره. به علاوه من خودم هم از کودکی به مطالعه و یادگیری علاقه داشتم در نتیجه اگه ارثی هم باشه امکانش هست.چشمک

برای همین من از شش ماهگی امیرعلی شروع به آموزش امیرعلی کردم ولی نه به صورت فشرده و یا کلاسیک بلکه کاملا تفننی.

برای امیرعلی بسته های تراشه های الماس گرفتم و اولین سی دی رو در شش ماهگی براش گذاشتم ولی چون اطرافیان می گفتن زوده فقط هرازگاهی براش می گذاشتم و به تدریج آموزشش بیشتر شد.

الان امیرعلی حروف فارسی رو کاملا بلد هست . به فارسی تا 30 و به انگلسی تا 10 می شمرد. حروف انگلیسی رو بلد هست بخونه. حدود 50 تا 60 کلمه فارسی رو هم می تونه کاملا بخونه. یعنی این کلمات رو هرجایی ببینه می تونه به راحتی بخونه.

اسم سیارات رو یاد گرفته، اشعار دوره ابتدایی خودم رو براش می خوندم برای همین بعضی رو حفظ شده مثل روباه و زاغ و انار .

هر شعر و یا آموزشی اگه به وقت مناسب براش گفته بشه با دوبار تکرار کاملا می فهمه و یاد می گیره.

برای همین تصمیم گرفتم به کلاس زبان ببرمش و اگه یک جای معتبر پیدا کنم تست هوش از اون بگیرم.

فقط امیدوارم این حس و علاقه وظرفیت هوشی و خلاقیت امیرعلی رو به قله های پیشرفت برسونه و آینده خوبی در انتظارش باشه.

پسندها (1)

نظرات (0)